nuffnang

Friday, October 8, 2010

jom patah balik .

bangun tdo pagi tadi, da pasang niat nak study.

study tu memang study.

ok. bukan nak cerita pasal study.

bosan topik..

hari ni, aku nak suruh kome semua turun umur.

ingat tak zaman kecik-kecik dulu,
bila cikgu tak masuk kelas,
korang main game ape?

zaman aku, main teka teki, kejar2x, buat kapal terbang kertas, main anak patung(anak patung kasi sorok kat dalam laci makmal sains),main teng-teng.

tapi, korang perasan tak, bila da besar, kita da x pandang da semua tu.
ok,buruk gak kalu budak-budak umo 20tahun buat semua tu.
zaman kita skang, kalu nak release tension bak kata mat saleh,mesti nak main benda yang pakai duit, bowling,karok, shopping.

tapi hari ini,
aku bersama rakan-rakan,
meghidupkan kembali permainan x pakai duit.
korang perlu bawa kertas dan pen je.

permaianan pertama .
!

BINGO.

senang je nak main ni,
buat kotak.
5x5.
lepas tu tulis 1-25.
ha. langkah seterusnya,da tatau mcmmane nk terang . haha =D

permainan yang kedua.



bina 5 perkataan

step 1.
pilih 5 kategori.
step 2
plih 1 huruf
step3
bina perkataan.
step 4,
bagi markah.kalau jawapan ko lain dr yg lain ,ko dpt 100.kalu sama,ko dpaat 50.


permainan ketiga

conteng badan kawan.
ni paling senang,takkan nak minta langkah2x gak.
erk.pastikan kawan ko hati kering.
kalu x,mata ko lebam.jangan salahkan aku ye.


p/s:kawan2x. terima kasih untuk hari ini.esok lusa buat lagi.
p/s 2:dear xbff, aku da jumpa kawan bingo baru. huhu,ko boleh kawin dgn senang hati ye

No comments: