nuffnang

Monday, October 18, 2010

50=50

separuh cakap suka ,nak balik rumah. boleh jumpa family hari-hari

separuh kata sedih,da x jumpa kawan-kawan kat sini.

hati, kan aku da pesan,
jangan nakal-nakal.

otak, maafkan aku. hati yang buat aku mcam ni

mata, penat ko nanges kan. esok lusa ko pasti ok.

=((((


beratnya hati nak tinggal shah alam ni.
nawa,faris,usup,affi,fairus,kina,kodek, alia,nidzam,amin.

.............................................................................................

semua orang =(




4 comments:

ghost said...

aku pun nak cari tempat yg baru.cukup2 lar aku berbelas tahun di sini.ko masih boleh berjumpa kawan2 mu.

Ms. qisha iyana harun said...

nseb bek ade nme kite..xpe k.nita..gona mish u too keyh.. :)
love u so much!

nabilah_2908 said...

kenapa nk tinggalkan Shah Alam...? :)

bertemu & berpisah kan lumrah kehidupan...takpe la kalau terpaksa berpisah...nnti2 boleh jumpa lagi.. :)

p/s: thnks sudi follow APA KATA HATI..keep in touch.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
FAKE IDENTITY

tukangtulisnota said...

haha. masih lagi sedih.
;
kina: kita kan soul sister. eh. saya bru pas putus cinta..hahh

kak nabilah: x cam org ek =P