nuffnang

Friday, October 8, 2010

jangan tanya ini , boleh?

banyak-banyak soalan..
aku paling rimas kalau orang tanya ni.
asal ko xde pakwe?

ok. aku kasi jawapan tulus ikhlas dari hati.
lepas jgn tanya lagi. kalu nak tanya gak,
bayar 50ringgit,lepas tu baca jawapan kat blog aku.

aku takse pakwe sebab..
1) aku x jumpa lagi calon bakal suami aku
2)tak terasa nak bercinta.
3)aku setia kat lee seunggi sorang je
4)pening kepala doe. da lame x bercinta. segan rasenya.
5)aku ni suka berimaginasi tinggi,kadang-kadang merepek gak impian cinta aku.
6)belum cukup duit nak beli hadiah untuk pakwe.
7)tiada lesen pemanduan lagi, macamana nak g dating kalau keta pakwe rusak. takkan pakwe aku nak ikut aku baik bus.
8)takde siapa berani cakap, dia suka aku.
9)aku tak cantik,gemuk, dan x comel. siapa berkenan?
ok?

p/s: aku tak sempurna, jangan harap aku ni sempurna.cintai aku yang seadanya. aku tau ko pon x sempurna, tapi aku tak kisah. bia kita same2x menbentuk cinta yang sempurna.
ko tegur aku,aku tegur ko.
ko jatuh,aku jatuh.
ko berdiri,aku berdiri.
susah senang kita bersama.
aku nanges,ko lapkan air mata.
ko nanges,aku belanja aiskrim.
dating x payah mahal2x,duduk kat warung pon boleh.
tapi,kadang-kadang,romantik la skit sebab kadang2x jelez juga tgok kawan-kawan dapat benda romantik.

p/s 2:weh. aku ni da gemuk, da x kurus.kalau ko rase ko suka sebab aku yang 18thun tu, x payah la. sebab kalu ko tgok aku skang. sumpah ko angkat kaki.cinta bia ikhlas..bukan sebab kecantikan(padahal aku ni biasa2x je) 50tahun akan datang,aku ni da 74.ko ingat aku leh cantik lagi ke. paham?

p/s 3: abaikan ape yang aku tulis di entry ini. malu..!

p/s 4: kalau ade yang bertanya,eh.abes entry ko yang jiwang-jiwang tu untuk sape, huhu. nant aku cerita

No comments: