nuffnang

Sunday, March 13, 2011

aku tak nak kahwin.

yes. 10tahun yang lalu, si robot ni dengan megah cakap dengan rakan taulan, dia tak nak kahwin. kalu kena paksa kahwin pon, bia masa tu umur dia 30tahun.

tapi pada 11hb 3, dia da selamat jadi isteri orang.

malam sebelum si robot nikah, aku pakaikan inai. maaf weh, aku takberseni, teruk tangan ko jadinya. masa pakaikan inai, otak aku asyik terflash moments yang aku ada bersamam si robot.

10tahun lalu,
dia insan yang paling alergic dengan pink. benci gile weyh.
and saat ini, warna pink adalah theme wedding dia.

dulu,
rambut dia mak ai, kontot habis,
malam itu panjang mengurai.

dulu,
dia sibuk susun bile kawan2x nak kawin,
and aku , dia kata akan jadi the 1st person yang akan kahwin.

itu dulu,

banyak sangat kenangan dengan dia.


Puan Salwa, sumpah,aku sayang ko gile weh. seronok tengok ko da jadi bini orang.
p/s: aku kawin, ko kena ambik cuti, tak kira. aku nk ko pakai kan inai tuk aku lak!

2 comments:

Anonymous said...

im not going to get married.ughhhhhhhhhhh~

tukangtulisnota said...

haha, why?