nuffnang

Thursday, January 31, 2008

hati ini

malam ini,agak sukar mata ini hendak lelap..walaupun hujan mencurah2 turun,agak nyenyak jika aku tidur..tapi agak sukar jua ingin ke alam mimpi...
agak bosan juga..lebih2 lagi bila rakan serumah semua sedang enak diulit mimpi..apa lagi,aku pun buka laptop,lalu layan lagu2 ganas aku..masih bosan,tiba2 terperasan pula ada koleksi lagu yang agak romantik dan sesuai untuk dijadikan lagu dodoian untuk tidur..
dalam banyak koleksi lagu tu,hati agak tersentuh bila menghayati lagu "kerna cinta" by laudya chintya..
perghh..makan dalam beb...
niat hati nak juga aku sertakan lirik lagu,tapi agak malas pula nak menaip lirik lagu tu..takut2 tumpah airmata aku ni..da x brutal la beb...muahahaha...
aku tak nak cerita pasal cinta malam ini,pedih hati aku..lebih2 lagi kisah cinta aku ni memang tahap novel punya sedih...
bila da dikira2.ni da masuk da ke5 aku dengar lagu ni..dan akhirnya,tumpah jua airmata aku..hish!!!
malu!!!
aku nak habiskan entri ni..supaya aku boleh tidur dan berhenti menangis...
hari ini..hujan lebat..hati aku menangis..airmata aku kalah jua....aku rindu dia..aku ..........................
dari aku kepada kamudiriaku/kisah kami31hbjanuari2008

No comments: