nuffnang

Tuesday, June 14, 2011

nota untuk Cik Aznita.

status di fb rakan dan rakan
: As my beloved mum has said to me, janganlah hanya mencari isteri yang baik untuk diri sendiri, tapi carilah ibu yg baik kepada anak2, sbab tu hak mereka :)

:is back with his dream to learn muay thai, learn more about Islam to make sure he'll be a good husband BEFORE getting married, which is still a long way now. :)


dua status ini buat aku rasa aku masih perlukan waktu yang lebih lama untuk menjadi Puan.

aku masih lagi bukan seorang muslimah yang baik. masih banyak kekurangan. aku masih belum pandai menjadi seorang anak dan adik /kakak yang baik. masih belum pandai untuk menunjukkan yang aku menhargai keluarga aku.

Cik aznita, sila matangkan diri anda, jadi orang yang lebih baik untuk keluarga dan sahabat2x anda. banyak kekurangan kat diri anda. always and must always improve yourselve.
what inside you is more important than your appearance. since you dont have the beauty, please have a kind heart. hahah..

p/s: mak dan abah, terimakasih kerana menyediakan abah dan emak yang sangat sempurna untuk akak, along,angah,abang dan adik. thanx, walaupon kita lagi banyak bertumbuk dari berpeluk, "orang" tau korang sayang family kita kan . =)


p/s-2: semoga aku ketemui ayah yang baik untuk anak2x aku nanti, anak yang taat untuk mak dan abah, adik/abang yang cool untuk kakak/adik aku. sahabat yang memahami untuk rakan2x aku... dan insan yang membuatkan aku sempurna kerana dia. =) .................. dan aku harap aku boleh jadi insan yang dapat buat dia bangga kerana dia memiliki aku... weekk. geli baca ayat tuu.. hhahah


p/s-3: ...............................buat kawan2x aku curi status korang ni,.haha. maap. maap

No comments: