nuffnang

Wednesday, April 6, 2011

kalau memang milik kita,

'suka tak semestinya dapat
dapat tak semestinya bersama
bersama tak semestinya milik kita
milik kita tak semestinya selamanya...'

aku jumpa ayat keramat tu di calender sesorang, sunguh. jantung aku tetiba macam berhenti bila mengeja setiap ayat tu.
tanpa sebab.

mungkin apa yang dia tulis benar.

cinta tak bermaksud memiliki. memiliki belum tentu dicintai.
tidak dicintai tak semestinya tak menyintai . =)

aku yakin satu hari, kalau benar milik aku..
akan sampai juggak hari itu.. =)

doakan ye =))

p/s: jawapan ni kalau bagi kat makcik2x yang sibuk tanya bila nak kawin.. agak2x dia bagi selipar tak kat aku.

p/s-2: thankyou kina for the morning msg. =)
notanitamerepek laaa

2 comments:

ghost said...

sudah terlalu lama aku tidak ke sini..akhirnya kutemui kembali kau Neta. :)

aku juga setuju dengan apa yang dinyatakan di kalendar seseorang tuh.

hey,how r u girl?

tukangtulisnota said...

si biskut???