nuffnang

Wednesday, December 8, 2010

ini pasal rumput

Dear Rumput,
kawan aku pernah pesan kalau kita jumpa rumput yang paling cantik di depan kita, jangan pandang yang lain, jangan pandang ke belakang, pilih aje yang di depan mata.. kalau da jumpa tu, cepat-cepat le ambik,simpan dalam kocek.

dear rumput,
Maaf sebab tak simpan kau, aku bukan apa, aku tak sanggup sebab aku nampak ada orang da lama tunggu kau.

dear rumput,
tahniah sebab kau ni pandai berlakon. buat-buat tiada yang punya .sampai buat aku teruja yang kau memang untuk aku.

dear rumput,
terima kasih sebab jadi diri kau yang sebenar, aku cuma rasa kau bukan rumput aku. oh, sila hargai tuan kamu ye..


p/s: pernah baca tak kisah pasal seorang guru suruh student dia cari rumput paling cantik di padang?

p/s-2: benda ni aku tulis masa tengah termenung tengok rumput di depan rumah.

p/s-3: sila hargai rumput anda. cintailah bumi hijau kita. hentikan pemanasan global. yeah!

p/s-4: aku rasa aku makin merepek. eh, nota aku memang nota merepek

2 comments:

r.fiqri said...

nota ini panjang, dan banyak ps.. hehe.. :)

rumput2 tak bertuan dan pandai berlakon..

tukangtulisnota said...

huhu. memang suka letak p/s.. ala2x cite p/s i love you.