nuffnang

Tuesday, August 17, 2010

mungkin itu benar

aku ada gelaran yang diberi oleh kawan-kawan rapat.
mereka panngil aku tangan sotong dan pemusnah barangan.

berikut adalah kronology mengapa aku digelar itu

  • aku pergi bersarapan di kedai mamak bersama nawa, lepas abes makan. aku pon bangun nak bayar. tetiba saje cawan yang aku minum tadi jatuh dan pecah berderai. sebabnya, tangan kanan aku terlanggar cawan tu masa nak bangun
  • en adam, sahabat ku baru beli handphone baru. sebagai rakan yang baik, aku pon sibuk nak usha-usha handphone dia, setelah tamat sesi menunggu giliran (ada 5 org rakan lain yang sama baik macam aku pon nak usha handphone dia) aku pon belek la handpone itu, and tetiba je handphone je hang. and padam terus. erk
  • di hari yang indah, aku bermain game di komputer seorang rakan. tetiba handphone mati, minta dicharge, aku pon nak g pasang plug.lalu tangan ni terlanggar extension plug.. aku buat muka tak kesah.pergi kat komputer balik. erk. komputer terpadam. kos membaiki komputer tersebut 580rgt.phewwh
  • sedang lepak di mcd, nampak lighter dan tisu.main bakar2x tisu.tetebe api jadi besar. satu mcd pandang. tangan ni gatal sungguh!
  • di kedai mamak, main kutuk-kutuk kawan sambil tepuk-tepuk badan. kejadian seterusnya, meja terbalik. kesian nawa, baju basah. haha
  • pagi tadi tepat pukul 6, mahu bangun dari katil dan tutup lampu bilik. sedang mahu melangkah turun(katilku dua tingkat) tetebe je, katil ku patah. terus jerit nama nawa supaya bangun.pheww. naseb baik dia x arwah.

so. tetebe je aku rasa.mereka betul.aku ni pemusnah barang..
uwaaa. nak katil

misi ari ini. beli paku dan baiki katil.

hwaiting!

10 comments:

si biskut said...

mcm ada unsur2 magic jer tangan awk..mgkn kena kawal melalui tumpuan minda kot..(ek...mcm citer heroes lar plak..hehe)

tukangtulisnota said...

haha.mulai hari ini, saya akan menkaji kuasa saya.
aduhai. tak pasal2x kena tdo di bawah.
katil o katil

si biskut said...

(selingan)
sukanya aku bg makan dedak ikan2 ko eyta..hehe..sonok lar plak..

tukangtulisnota said...

bagi depa makan byk skit. bagi gumuk mcm tuannya.

p/s: 1st time org eja nama gua mcm tua. eyta

si biskut said...

aku bangga cket jer...xleh byk2 nnt riak..haha.

tukangtulisnota said...

haha.
jgn riak di bulan puasa. x baik. haha

ghost said...

cket pon xleh ker eyta...huhu

tukangtulisnota said...

skit pon x boleh.
tapi kalau nak bahu kiri berat skit, sila la.hahah

ghost said...

cuba tengok ikan2 mu eyta..sudah kurang sekor..aku terpaksa amik dan bawa balik.hehe

tukangtulisnota said...

aah. ikan ku ilang!
pulangkan balik..